flickan16

Alla inlägg under augusti 2011

Av linda s - 12 augusti 2011 22:13


  hoppas det går att kolla på den :O 

jag är 8 år gammal i videon ;P så det är 8 år sen :O men det är i min trädgård och bor där än idag ;P

Av linda s - 12 augusti 2011 21:52

  ställ en massa frågor eller komentera bilderna ;D <3

dom som gör det är jätte snälla (:

Av linda s - 11 augusti 2011 16:53

       Du är verkligen allt , snälla bli min? :c       

Av linda s - 11 augusti 2011 14:45

  aa som det står på bilden , " jag borde ha lyft upp huvudet och kollat upp i det blå"

jag vill till himmlen , jag vill till mormor som finns där <3

jag vill kunna vara fri som en fågel :(

jag vet inte hur mkt mer jag orkar att leva .. :c

men du får mej att stanna , din kärlek är det enda som jag tänker på , snälla bli min :(

Av linda s - 10 augusti 2011 22:27

http://www.youtube.com/watch?v=nQY4dIxY1H4&ob=av2e <3


jag är helt drogad i hans låt !

har spelat den om och om och om igen xD

har lyssnat på den 7 gånger nu och sjungt med alla 7 gånger x)

så kan den i huvudet nu xp

är helt drogad O.o <3

Av linda s - 10 augusti 2011 17:38

  jag kommer inte på något att skriva om O.o det står still i hjärnan på mej :c

ska fika nu och sen glo på tv och gossa med mina hundar :) !

ha en bra kväll alla , puss hej ;* <3

Av linda s - 10 augusti 2011 16:58

  

hejsan :) Åh jag hatar kärleken !!! -.-'

har blivit sviken och sårad av  så många ...

och har blivit lurad med... :c

och har fått mitt hjärta krossat i 2000 bitar :c

och har fått min själ förstörd ..

vrf leker ni med mina känslor ?:o

vrf tror ni att jag är en hora / fjorits / bitch fast att jag inte är det ?! jag hatar horor och fjortisar o bitchar så kom inte till mej och säg att jag är en för det är jag inte !!

jag vet inte vad jag ska säga mer ... är helt borta idag...

men tack vare madeleine min bästis att du stötar mej och hjälper mej ! älskardej

och tack gustav , min bästa vän att du finns vid min sida, du är helt underbar :*

    

Ovido - Quiz & Flashcards