flickan16

Alla inlägg under oktober 2011

Av linda s - 26 oktober 2011 16:44

Lilla jah ^^   har ingen annan bild så ni får ta denna..

Av linda s - 25 oktober 2011 17:12

  jag vet visst vad äkta kärlek är ! jag hatar att vara otrogen ! och nej jag är inte kär och älskar inte en ny varje vecka :S



så sluta säg de....



jag gillar bara en ..


men idag pratade jag med kuratorn och hon ska prata med socialen och familje verksamnhet ...


hoppas att de blir bättre :/

Av linda s - 23 oktober 2011 14:09

    jah när jag var 7 år :3


Livet går upp och ner när allt är som jobbigast !



  

Av linda s - 23 oktober 2011 14:04

  Hejsan !!  Förlåt mej men jag har verkligen inte orkat att blogga :(


har varit depimerad i 5 dagar nu för många saker :(


men idag ska jag blogga lite :)


Hoppas ni andra har de bra !


Av linda s - 18 oktober 2011 18:18

hej idag ska jag berätta lite om kärleken..



jag har haft känslor för en tjej som är min bästa vän , hade starka känslor för henne och har det någ nu med :/


men mitt ex marcus älskar mej och jag älskar han me..


men min tjej kompis har insett att hon har känslor för mej nu och sa de idag , så jag bara shit visst vart jag skit glad o så men hon har själv sakt att hon är typ en player bara för att hon vill ha kärlek av alla till sin musik men nu har hon insett att hon har äkta känslor för mej... så aha aa nu snurrar mitt huvud :( ska jag försöka med me min tjej kompis eller ska jag gå till marcus ? :S

jag älskar dom lika mkt <3


så kärleken är inte lätt..

Av linda s - 15 oktober 2011 16:59

 


Mitt liv är inte alltid lätt, jah gråter mer än ler..

jag är depimerad mer än lycklig..

och mkt mer ...  


Ovido - Quiz & Flashcards