flickan16

Direktlänk till inlägg 26 november 2011

Livet är fint om man är glad och tokig :P

Av linda s - 26 november 2011 20:29

 

gammal bild tror inte att jag har lagt upp den här eller jag minns inte xD


sorry , för att jag bara bloggar ibland , men glömmer bort , för orkar typ inte att komma ihåg saker .

för jag mår inte så bra , så glömmer bort mkt , jag glömmer att ta ha hem läxor o plugga så ligger efter och får ig i de ämnet , men jag pallar inte skolan just nu men går ditt ändå för blir tvingad för ingen fattar hur dåligt jag mår, inte ens mina föräldrar... -.-'


alla tror att jag mår bra bara för att jag ler men jag mår skit dåligt inuti min själ...


aja sånt är livet...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linda s - 26 januari 2012 20:20


      jag har haft mkt att göra och sen har jag varit sjuk och så med ...   men livet kämpar på och går ner och upp..     ...

Av linda s - 25 december 2011 21:27

          GOOOOOOOOOOOOOOOOD JUUUUUUUUUUUUUL:D

Av linda s - 25 december 2011 21:19

               mamma & pappa ,jag & pappa , en jul gris , jag , jag :D XD     ...

Av linda s - 25 december 2011 21:17

Ovido - Quiz & Flashcards