flickan16

Direktlänk till inlägg 12 december 2011

Gud så deprimerad jag är i skolan :c

Av linda s - 12 december 2011 18:07

 

jag har självmodstankar och kan inte äta , rasar ner i vikt men jag går till gymnasiumet ändå och försöker verkligen kämpa för vill vill lyckas men varje dag är ett helvete för mej..


jag mår verkligen inte bra , men har typ aldrig mått bra i livet heller... har så jävla ont i kroppen och i huvudet av att min kropp är för svag av att jag inte får i mej så mkt mat ....


ibland så önskade jag att jag skulle bara få försvinna..


men jah ska inte försöka att ta livet igen , de har jag lovat mina vänner..

men ska kämpa för mitt liv fast att de kommer ta sjukt långt tid inann jag mår bra ... igen....

 
 
Mallan

Mallan

12 december 2011 18:16

Vännen, du måste få hjälp med detta! Du, precis som alla andra förtjänar att må bra och trivas med dig själv. Har du någon som du kan prata med detta om? Föräldrar elelr kompisar?

Kramar!!

http://mallanolsson.bloggplatsen.se

linda s

12 december 2011 20:05

mina föräldrar går de inte att prata om..

mina vänner kan jag prata med

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linda s - 26 januari 2012 20:20


      jag har haft mkt att göra och sen har jag varit sjuk och så med ...   men livet kämpar på och går ner och upp..     ...

Av linda s - 25 december 2011 21:27

          GOOOOOOOOOOOOOOOOD JUUUUUUUUUUUUUL:D

Av linda s - 25 december 2011 21:19

               mamma & pappa ,jag & pappa , en jul gris , jag , jag :D XD     ...

Av linda s - 25 december 2011 21:17

Ovido - Quiz & Flashcards