flickan16

Alla inlägg under november 2011

Av linda s - 26 november 2011 20:36

 


Jag vet att jag kan va knäpp och konstig många gånger , och att jag skriver konstiga saker , tar knäppa bilder :p

men jag är annorlunda , jag vet inte vad jag är , för är ingen fjortis , ingen hora , ingen emo , jag är inget :p

jag är bara knäpp och annorlunda och klär mej annorlunda , klär mej efter min egen stil :)

säger vad jag tycker och tänker :)

jag är stolt för den jag är ! :)

Av linda s - 26 november 2011 20:35

 


skönt med helg :)

Av linda s - 26 november 2011 20:29

 

gammal bild tror inte att jag har lagt upp den här eller jag minns inte xD


sorry , för att jag bara bloggar ibland , men glömmer bort , för orkar typ inte att komma ihåg saker .

för jag mår inte så bra , så glömmer bort mkt , jag glömmer att ta ha hem läxor o plugga så ligger efter och får ig i de ämnet , men jag pallar inte skolan just nu men går ditt ändå för blir tvingad för ingen fattar hur dåligt jag mår, inte ens mina föräldrar... -.-'


alla tror att jag mår bra bara för att jag ler men jag mår skit dåligt inuti min själ...


aja sånt är livet...

Av linda s - 26 november 2011 20:27

Av linda s - 21 november 2011 18:26

  hejsan jag orkar inte blogga så mkt längre :/ och sen glömmer jag bort de me som ni märker :/

men vill inte precis ta bort bloggen heller :o

aja :c


Ovido - Quiz & Flashcards