flickan16

Direktlänk till inlägg 18 december 2011

Min pappa :c

Av linda s - 18 december 2011 15:46

Sådan far , sådan dotter , men vi har gjort våra misstag..

vi kan inte ångra det för att det finns alltid kvar..

Du har gjort dina grejer som jag vet att du ångrar..

jag föll i dina fotspår.

Men du sa att du skulle fånga mej om något gick snett i livet.

du fanns där i ett tag men det försvann sen med tiden..

Jag såg döden i mina ögon och trodde det var slutet..

men du höll dej kvar även om det var jobbigt för stunden..

Du har vissat mej att det går och lyckas i livet när jag var liten ..

Allt du sagt och gjort kommer finnas i mina tankar , i mitt hjärta och i själen..

vid din grav är det enda gången som jag säger farväl men ville ha sakt farväl till dej för några år sen..

för de du sa och gjorde till mej , sårade mej skit mycket..

men jag vet att slaget splittrade oss min vän..

men pappa du finns kvar och även för allt du har gjort så älskar jag dej <3


 
 
Madeleine ♥

Madeleine ♥

23 december 2011 00:13

sv; tack desamma sötnos! :) <3

http://madelajnee.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linda s - 26 januari 2012 20:20


      jag har haft mkt att göra och sen har jag varit sjuk och så med ...   men livet kämpar på och går ner och upp..     ...

Av linda s - 25 december 2011 21:27

          GOOOOOOOOOOOOOOOOD JUUUUUUUUUUUUUL:D

Av linda s - 25 december 2011 21:19

               mamma & pappa ,jag & pappa , en jul gris , jag , jag :D XD     ...

Av linda s - 25 december 2011 21:17

Ovido - Quiz & Flashcards