flickan16

Direktlänk till inlägg 18 oktober 2011

Kärleken är inte lätt , när man älskar 2 st :(

Av linda s - 18 oktober 2011 18:18

hej idag ska jag berätta lite om kärleken..



jag har haft känslor för en tjej som är min bästa vän , hade starka känslor för henne och har det någ nu med :/


men mitt ex marcus älskar mej och jag älskar han me..


men min tjej kompis har insett att hon har känslor för mej nu och sa de idag , så jag bara shit visst vart jag skit glad o så men hon har själv sakt att hon är typ en player bara för att hon vill ha kärlek av alla till sin musik men nu har hon insett att hon har äkta känslor för mej... så aha aa nu snurrar mitt huvud :( ska jag försöka med me min tjej kompis eller ska jag gå till marcus ? :S

jag älskar dom lika mkt <3


så kärleken är inte lätt..

 
 
dona

dona

18 oktober 2011 18:34

hej !
oj verkar att du är i en svår situation men testa att snacka med dom båda mer om djupa känslor och vad dom skulle göra för dig typ <3
kram

http://www.donas.bloggplatsen

linda s

18 oktober 2011 18:41

aw tack för tipset

 
Ingen bild

dfsdfs

19 oktober 2011 17:20

du verkar ju typ älska någon ny varje vecka och du ska aldrig släppa dem osv osv. du kanske ska ta det lite lugnare med det du kallar "kärlek".

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linda s - 26 januari 2012 20:20


      jag har haft mkt att göra och sen har jag varit sjuk och så med ...   men livet kämpar på och går ner och upp..     ...

Av linda s - 25 december 2011 21:27

          GOOOOOOOOOOOOOOOOD JUUUUUUUUUUUUUL:D

Av linda s - 25 december 2011 21:19

               mamma & pappa ,jag & pappa , en jul gris , jag , jag :D XD     ...

Av linda s - 25 december 2011 21:17

Ovido - Quiz & Flashcards