flickan16

Direktlänk till inlägg 10 augusti 2011

Åh O.o </3

Av linda s - 10 augusti 2011 16:58

  

hejsan :) Åh jag hatar kärleken !!! -.-'

har blivit sviken och sårad av  så många ...

och har blivit lurad med... :c

och har fått mitt hjärta krossat i 2000 bitar :c

och har fått min själ förstörd ..

vrf leker ni med mina känslor ?:o

vrf tror ni att jag är en hora / fjorits / bitch fast att jag inte är det ?! jag hatar horor och fjortisar o bitchar så kom inte till mej och säg att jag är en för det är jag inte !!

jag vet inte vad jag ska säga mer ... är helt borta idag...

men tack vare madeleine min bästis att du stötar mej och hjälper mej ! älskardej

och tack gustav , min bästa vän att du finns vid min sida, du är helt underbar :*

    

 
 
Madeleine '

Madeleine '

10 augusti 2011 18:06

kommer alltid stötta dig gumman, genom hela livet.
älskar dig! <3

http://madelajnee.blogg.se

linda s

10 augusti 2011 18:10

aww detsamma gummsi!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linda s - 26 januari 2012 20:20


      jag har haft mkt att göra och sen har jag varit sjuk och så med ...   men livet kämpar på och går ner och upp..     ...

Av linda s - 25 december 2011 21:27

          GOOOOOOOOOOOOOOOOD JUUUUUUUUUUUUUL:D

Av linda s - 25 december 2011 21:19

               mamma & pappa ,jag & pappa , en jul gris , jag , jag :D XD     ...

Av linda s - 25 december 2011 21:17

Ovido - Quiz & Flashcards