flickan16

Direktlänk till inlägg 15 november 2011

Tänk att få vara en snöboll, födas genom kramar, flyga igenom livet & träffa nån man smälter för! <3

Av linda s - 15 november 2011 18:15

 


hejsan , jag orkar inte blogga så mkt längre ,hänt en massa som jag inte mår bra för.


och jag spydde i söndags och igår så mår jätte illa idag och har inte ätit på 2 dagar så har gått ner i vikt och man kan känna mina revben nu och det kunde man inte förut så jag har gått ner i vikt.

och sen är jag trött och har ingen mat lust och blir inte hungrig :S


jah ska va hemma imon me och försöka äta imon efter 2 dagar och duscha och fräsa upp mej så jag kan kanske gå till skolan på torsdag.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linda s - 26 januari 2012 20:20


      jag har haft mkt att göra och sen har jag varit sjuk och så med ...   men livet kämpar på och går ner och upp..     ...

Av linda s - 25 december 2011 21:27

          GOOOOOOOOOOOOOOOOD JUUUUUUUUUUUUUL:D

Av linda s - 25 december 2011 21:19

               mamma & pappa ,jag & pappa , en jul gris , jag , jag :D XD     ...

Av linda s - 25 december 2011 21:17

Ovido - Quiz & Flashcards