flickan16

Direktlänk till inlägg 2 november 2011

Hejsan!!

Av linda s - 2 november 2011 20:21

jag har varit i stockholm i 4 dagar nu ;p


har haft skit roligt :) och jag mår bra här !! men ska åka hem på söndag :) 


så ska va i några dagar till :)


men sen på söndags kvällen kommer jag få ett helvete för att jag trivs inte hemma , jag gråter mest  hemma och skricker....



jah får inte kärlek av mina föräldrar...


jag lägger in bilder på mej när jag är hemma ..



pusshej   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linda s - 26 januari 2012 20:20


      jag har haft mkt att göra och sen har jag varit sjuk och så med ...   men livet kämpar på och går ner och upp..     ...

Av linda s - 25 december 2011 21:27

          GOOOOOOOOOOOOOOOOD JUUUUUUUUUUUUUL:D

Av linda s - 25 december 2011 21:19

               mamma & pappa ,jag & pappa , en jul gris , jag , jag :D XD     ...

Av linda s - 25 december 2011 21:17

Ovido - Quiz & Flashcards