flickan16

Direktlänk till inlägg 24 september 2011

Jämnt när du är med andra tjejer & kramar dom så blir jag svartsjuk .. för det känns som dom tar dej då

Av linda s - 24 september 2011 16:18

  Hejsan idag har jah färgat håret :3


det bliv väldigt mörktbrunt ^^


men jag gillar det :D


jag har aldrig varit såhär mörk inann så jag ser nästan svart hårig ut :p


jag är ju egentligen blondin så jag känner mej ju svarthårig nu xD


sen har jag bakat bullar mums ;D


och har mest suttit vid datorn idag :3


men ska blogga färdigt och sen gå o lägga mej i sängen och kolla på en film :)


för min kille är hos kompisar så han är inte så social ändå :(


aja ha en fin lördag :)



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linda s - 26 januari 2012 20:20


      jag har haft mkt att göra och sen har jag varit sjuk och så med ...   men livet kämpar på och går ner och upp..     ...

Av linda s - 25 december 2011 21:27

          GOOOOOOOOOOOOOOOOD JUUUUUUUUUUUUUL:D

Av linda s - 25 december 2011 21:19

               mamma & pappa ,jag & pappa , en jul gris , jag , jag :D XD     ...

Av linda s - 25 december 2011 21:17

Ovido - Quiz & Flashcards