flickan16

Direktlänk till inlägg 19 september 2011

SJUK :(

Av linda s - 19 september 2011 14:29

  Hejsan alla !! 



jag har blivit sjuk igen :( 


var ju sjuk först och sen frisk i 1 vecka och nu är jag sjuk igen -.-'


hade 3 lektioner idag och på den tredje så däckade jag ihop så drog därifrån men svimmade nästan påvägen till skåpen :c


så  åkte hem har varit hemma i 2 timmar nu & har feber & hostar så får ont i lungorna & mår illa & ont i huvudet och ont i halsen och näsan rinner hela tiden och nyser hela tiden nästan -.-'


och har skit ont i hela kroppen och skakar som fan :( 



jag är inget hungrig heller , har inte ätit på 8 timmar nu men vill inte äta :/ 



och vill bli frisk tills helgen för vill så gärna va med älsklingen då :( <3



och en sak till jag saknar STOCKHOLM! :'( 



det är 2 månader  & 5 dagar sen jag träffade min äldsta bror :( saknar dejj<3


och sen saknar jag hans tjej <3 


ska lägga in lite bilder på han o mej :) och sthlm ;p  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linda s - 26 januari 2012 20:20


      jag har haft mkt att göra och sen har jag varit sjuk och så med ...   men livet kämpar på och går ner och upp..     ...

Av linda s - 25 december 2011 21:27

          GOOOOOOOOOOOOOOOOD JUUUUUUUUUUUUUL:D

Av linda s - 25 december 2011 21:19

               mamma & pappa ,jag & pappa , en jul gris , jag , jag :D XD     ...

Av linda s - 25 december 2011 21:17

Ovido - Quiz & Flashcards