flickan16

Direktlänk till inlägg 14 augusti 2011

TJENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNARE ! ;D

Av linda s - 14 augusti 2011 13:22

  Hejsan :D<3

jag har sovit i 10 timmar inatt typ så är över pigg x) , jag har kollat på tv och sen klätt på mej och fixat iordingen mej och har bakat choklad bollar men åt upp många xD men det vart typ 15 st kvar ändå ;p

nu blir det att sitta vid datorn och spela jätte hög musik så mitt rum ekar och huset hoppar och det hörs ända upp till över våningen ;$ hihi jag älskar att spela så högt så det bara dunkar och ekar av det :P 

aja jag bjuder på bilden :p 

ha en bra dag alla !

pusss hej ;*<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av linda s - 26 januari 2012 20:20


      jag har haft mkt att göra och sen har jag varit sjuk och så med ...   men livet kämpar på och går ner och upp..     ...

Av linda s - 25 december 2011 21:27

          GOOOOOOOOOOOOOOOOD JUUUUUUUUUUUUUL:D

Av linda s - 25 december 2011 21:19

               mamma & pappa ,jag & pappa , en jul gris , jag , jag :D XD     ...

Av linda s - 25 december 2011 21:17

Ovido - Quiz & Flashcards